اضافة جديدة لـResident Evil 7 Article

اضافة جديدة لـResident Evil 7

اضافة جديدة لـResident Evil 7

رغم نجاح لعبة Resident Evil 7 وجوعها لاصول اللعبة من نا حية تفضيل الرعب على الأكشن ، لكن بالنسبة للبعض القصة كانت بعيدة عن الاجزاء الأخيرة للعبة ولم يكن فيها ربط بالأحداث اللي اتعودنا عليها.


وده اللي دفع كابكوم انها تعلن عن لعبة Biohazard 7: Walkthrough The Fear ، اللعبة هتتكلم عن أحداث ما قل الجزء السابع ، لكن للأسف هتكون لعبة واقغ افتراضي فقط.


اللعبة هتكون متاحة حصرياً في متجر Plaza Capcom Ikebukuro في قاعة الواقع الافتراضي بطوكيو بدء من 26 أكتوبر، وهتكون لعبة تعاونية تدعم 2 إلى 4 لاعبين بيحاولوا النجاة من منزل Baker mansion  وتستمر التجربرغم نجاح لعبة Resident Evil 7 وجوعها لاصول اللعبة من نا حية تفضيل الرعب على الأكشن ، لكن بالنسبة للبعض القصة كانت بعيدة عن الاجزاء الأخيرة للعبة ولم يكن فيها ربط بالأحداث اللي اتعودنا عليها.


وده اللي دفع كابكوم انها تعلن عن لعبة Biohazard 7: Walkthrough The Fear ، اللعبة هتتكلم عن أحداث ما قبل الجزء السابع ، لكن للأسف هتكون لعبة واقع افتراضي فقط.


اللعبة هتكون متاحة حصرياً في متجر Plaza Capcom Ikebukuro في قاعة الواقع الافتراضي بطوكيو بدء من 26 أكتوبر، وهتكون لعبة تعاونية تدعم 2 إلى 4 لاعبين بيحاولوا النجاة من منزل Baker mansion  وتستمر التجربة لمدة 40 دقيقة فقط.


و في الحقيقة لسة مفيش اي اخبار عن طريقة تقديم اللعبة كون الواقع الافتراضي فردي فقط.

ة لمدة 40 دقيقة فقط.